Mystery guests Vertellen

Mystery Guests vormen de doelgroep van de opdrachtgevers van Eyes for Details. Met hun positief, kritische houding, houden ze organisaties een aangename spiegel voor. Mystery Guests hebben maar één doel voor ogen: organisaties helpen het beste uit zichzelf te halen om zo van een 7 een 9 te maken.

Mystery guest Wieneke

Telkens wanneer ik in een hotel of restaurant zat of met organisaties te maken kreeg, vielen mij dingen op die beter zouden kunnen. Ik beschouw mezelf niet als een zeurpiet, het is eerder dat ik op verschillende niveaus dingen opmerk en het potentieel zie hoe dingen beter kunnen.
Ik ben een gevoelsmens en let daarom altijd op sfeer en een fijn gevoel. Je zou mij zo in een café alleen neer kunnen zetten en ik verveel me niet - gewoon omdat ik het interessant vind om mensen gade te slaan en sociale interacties te observeren. Toen ik voor de eerste keer hoorde wat mystery guests doen, gaf het een sterk gevoel van herkenning: “Dit ben ik wel!” Door het werk als mystery guest voel ik me serieus genomen in mijn natuurlijke impuls om service e.d. op optimale wijze tot zijn recht laten komen.

Mystery guest Bernhard

Een aantal maal per jaar mag ik als mystery guest op pad voor Eyes for Details. De variatie in de opdrachten, de tijd en aandacht die je mag besteden aan een beoordeling, de frisse én kritische blik waarmee je mag kijken en het feit dat ik vrijwel bij elke opdracht wel een aantal keren heel positief ben verrast, maken het ontzettend leuk om als mystery guest te werken. Het meest prettige aan het werken voor Eyes for Details vind ik dat het niet alleen gaat om het correct en precies volgen van standaard procedures, maar dat het gevoel dat je als gast wordt gegeven en bijvoorbeeld de persoonlijke aandacht van een medewerker veel zwaarder wegen. Want uiteindelijk draait het daarom!

Mystery guest Helena

Ik vind het heel leuk om bezig te zijn als mystery guest en mystery shopper. Ik ben een consument, die kritisch kijkt naar wat hij krijgt voor zijn geld. Hierbij is voor mij de goede verhouding van belang tussen product, prijs en beleving. Vaak vraag ik mij af hoe oordelen en recensies tot stand komen. Vandaar dat actief bezig zijn met waarnemen en daarvan verslag doen, mij erg aanspreken.
In mijn vrije tijd bezoek ik graag en vaak horecagelegenheden zoals restaurants en hotels. Daarbij ben ik niet op zoek naar het goedkoopste arrangement, maar wel naar een beleving die in verhouding is met het door mij gebrachte (financiële) offer.

Mystery guest Otto

Vanaf het allereerste begin ben ik werkzaam voor Eyes for Details. Beleving en klantgerichtheid worden naar mijn idee steeds belangrijker in een tijd waarin webshopping steeds groter en gemakkelijker wordt. Eyes for Details speelt hier goed op in door een compleet en sterk pakket aan te bieden van beoordeling tot aan training. Zelf vind ik het vooral heel leuk om na een mystery bezoek constructieve feedback te geven waar de verkoper zich in herkent en via training mee aan de slag kan. Ook de combinatie van niet opvallen maar tegelijkertijd wel zoveel mogelijk opmerken over hoe je wordt geholpen maken het tot een interessante en leerzame bezigheid.

Mystery guest Monica

Eyes For Details is een leuk en interessant bedrijf dat mensen inzet die door een bril van een klant/gast kunnen kijken in een winkel/ restaurant of in hotels. Je leert als mystery guest om positieve en negatieve dingen te signaleren. Deze punten verwoord je opbouwend in een rapport, zodat de medewerkers leerpunten uit ons verslag kunnen halen.
Ik ben erg trots om mystery guest te zijn voor Eyes For Details.