Het mysterie ontrafeld

Mystery onderzoeken stellen organisaties in staat te kijken naar het eigen serviceniveau door de ogen van de consument. Zo simpel is het.

In uw organisatie is de persoon, de médewerker, achter uw product net zo belangrijk of misschien zelfs veel belangrijker dan het product. U wilt dat uw team ervoor zorgt dat uw gasten of klanten méér dan tevreden zijn. Om dat te realiseren zou u het liefst in de hoofden van uw doelgroep kijken om te weten wat er onder hen leeft. Met behulp van mystery onderzoeken heeft u die unieke kans. Eyes for Details hanteert een werkwijze die gegarandeerd het serviceniveau van uw organisatie verder brengt. Het resultaat: meer verkopen, meer tevreden gasten, een gemotiveerd team.

De drie pijlers van Eyes for Details

Eyes for Details werkt vanuit drie pijlers aan de servicegerichtheid van uw organisatie.

Met positiviteit kom je een stuk verder!

Deze pijler zit in ons DNA. Wij geloven erin dat er al veel goed gaat en dat een aantal zaken beter kan. Met een positieve blik zie je meer en met een positieve houding bereik je meer.

Verkopen is een service!

Verkopen is een manier om een gast of klant nog beter te helpen.

De beleving is wat telt!

Wat er ook gebeurt, het draait allemaal om de beleving waarmee een gast vertrekt.

Onze Mystery Guest ís uw doelgroep

U wilt weten wat er leeft onder uw doelgroep. Daarom selecteert Eyes for Details iedere Mystery Guest persoonlijk. Geen intakes via online formulieren, maar echte gesprekken. Alleen dan weten wij of de Mystery Guest past binnen de doelgroep waarop u uw dienstverlening richt. Ze vallen daardoor niet op als ze in contact komen met uw bedrijf, zodat uw medewerkers ze zullen behandelen als elke andere gast of klant. Dat maakt de beleving van de Mystery Guest waardevol voor uw bedrijf.

Eén of meerdere mystery onderzoeken

Mystery onderzoeken kunnen variëren van een telefonisch aanvraag, een e-mail naar een bedrijf of een bezoek aan een winkel, restaurant, hotel of andere gelegenheid. Het beste resultaat behaalt u als u meerdere onderzoeken combineert en periodiek gebruik maakt van verschillende Mystery Guests gedurende een langere periode. Dat zorgt voor een gewogen oordeel en continue focus op de servicegerichtheid van uw organisatie. Echter, iedere organisatie, iedere doelstelling en ieder budget is anders en die zaken bepalen hoe u het mystery onderzoek inzet.

mg

Mystery rapportage is maatwerk

Als organisatie heeft u een duidelijk doel voor ogen. Ook voor wat betreft gastvrijheid en service. En Eyes for Details weet uit ervaring welke aspecten van de serviceverlening belangrijk zijn om te monitoren. Deze combinatie resulteert in rapporten die enkel en alleen voor uw organisatie zijn gemaakt. De Mystery Guests werken geen standaard checklists af, maar hebben oog voor detail. Uw details.

Mystery rapport inspireert uw team

Onze Mystery Guests zijn erop gericht uw organisatie verder te helpen. Onze eerste pijler is niet voor niets: ‘met positiviteit kom je een stuk verder’. Onze mystery kandidaten zijn hierop geselecteerd en dat ziet u terug in de rapportages. Naast de verbeterpunten, is er vooral ook aandacht voor complimenten. Eyes for Details gelooft erin dat er al heel veel goed gaat en dat je van daaruit nog beter kunt worden. Positiviteit is volgens ons de manier om teams te inspireren om zichzelf continu te verbeteren. Onze opdrachtgevers en hun medewerkers kijken dan ook uit naar de mystery rapporten.

Korte en resultaatgerichte training

Met de rapportages die u van Eyes For Details krijgt, kunt u al meteen aan de slag om het serviceniveau van uw organisatie naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast zijn onze trainingen ook een uitstekende manier om teams te inspireren en motiveren. Bijvoorbeeld als een goede kickstart, tussentijds om de neuzen dezelfde kant op te houden of als afsluiting van een mystery traject.  
De korte, resultaatgerichte training wordt verzorgd door Beatrijs Oosterhof van Eyes for Details. Met haar jarenlange ervaring in de hospitalitybranche en positieve uitstraling weet zij teams in korte tijd te motiveren het beste uit zichzelf en elkaar te halen. In de training gaat zij met de medewerkers aan de slag met de feedback uit de mystery rapporten.

Informatie boekje downloaden.

Informatie boekje aanvragen.