Mystery onderzoeken & trainingen

Als organisatie móet je het verschil maken, wil je kunnen groeien. Met onze mystery onderzoeken, of dat nu een bezoek, een -email of een telefoongesprek is, en onze trainingen helpen wij organisaties dat verschil te maken. Zo wordt goede dienstverlening excellente service en maakt u van tevreden gasten zeer loyale gasten.


Mystery visits

Weet u exact wat de beleving van uw gasten is?

Of het nu om een diner, een hotelovernachting of een bezoek aan een bibliotheek gaat. Bij bezoeken gaat het om de beleving. Als organisatie heeft u het helemaal uitgedacht. U weet met welk gevoel u gasten weer naar huis wilt laten gaan. Maar beleven uw gasten dit ook zo? Stellen medewerkers in alles wat ze doen de gast centraal? Met mystery visits zet Eyes for Details Mystery guests in die passen binnen uw doelgroep. Dankzij hen kunt u door de ogen van uw doelgroep ervaren hoe de beleving is en waar u deze kunt verbeteren.

Mystery shopping

Weet u hoeveel uw klanten zouden willen kopen?

Is de drempel om uw winkel binnen te lopen hoog of laag? Kunnen klanten op hun gemak rondkijken? Zijn er medewerkers in de buurt om vragen te beantwoorden? Hoe proactief is de medewerker in het helpen van de klant bij zijn of haar aankoop? Draagt de medewerker bij aan extra verkopen? Allemaal vragen waar u antwoord op wilt. Door mystery shoppers in te zetten, komt u daar snel achter. Medewerkers leren dat verkopen een service is en dat zij klanten zo nog beter kunnen helpen.

Mystery shopping

Mystery calling

Is u organisatie bereikbaar en bereidbaar?

Met mystery calling kunt u toetsen hoe de telefonische bereikbaarheid en bereidbaarheid van uw organisatie is. Duurt het lang voordat de telefoon is opgenomen? Is de medewerker vriendelijk? Hoe is de bereidheid om te helpen? Wordt op de juiste wijze doorverbonden? Met mystery calling komen we daar achter en zorgt Eyes for Details dat uw organisatie ook aan de telefoon voor de best mogelijke service en beleving zorgt.

Mystery mailing

Hoe servicegericht is uw e-mail communicatie?

E-mail is net zo’n belangrijk communicatiemiddel als de telefoon. Daar waar de telefoon rinkelend om aandacht vraagt, kan een e-mail onbedoeld blijven liggen. Aan de telefoon is de intonatie veelzeggend, maar een e-mail kan op verschillende manieren worden geïnterpreteerd. Bedrijven die willen weten hoe servicegericht hun e-mailcommunicatie is en dit willen verbeteren, doen er goed aan met mystery mailing aan de slag te gaan.


Trainingen

Wilt u uw team in slechts enkele uren motiveren?

De mystery rapporten zijn de basis voor iedere training die Eyes for Details verzorgt. Dat maakt de training tot maatwerk. De stof waarmee we aan de slag gaan is aansprekend, het gaat immers over het bedrijf zelf. In een korte, krachtige sessie komen we snel tot de kern. De medewerkers zijn geïnspireerd en gemotiveerd, terwijl het maar enkele uren van hun en uw kostbare tijd heeft gekost.

De kracht van herhalen en combineren

De mystery onderzoeken zijn in elke combinatie mogelijk en kunnen zo vaak herhaald worden als wenselijk is. Sterker nog: combineren en herhalen geven een meer gewogen oordeel en dragen zo bij aan een nog betere serviceverlening. Zo kan iedere organisatie door middel van de mystery rapporten en de maattrainingen werken aan het realiseren van excellente service op locatie, via de telefoon én per e-mail.

Informatie boekje downloaden.

Informatie boekje aanvragen.